daar was ik weer - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu daar was ik weer - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

daar was ik weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

03 Februari 2009 | Indonesië, Batavia

zo weer ff nieuwtje van mij, hou het deze keer kort maar wou jullie alleen ff vertellen dat het project is verlengd met een maand, dus zo als het nu staat kom ik eind maart terug ipv eind februari, en dat vind ik toch erg!!!!! Nou verder gaat alles zijn gangetje hier, er komt toch nu wel wat meer regen hier zeg maar, en het zijn ook van die buien dat je in 30 sec drijfnat bent, en er komt veel water van de plaatsen om ons heen, via de kanalen, langs ons dus hebben af en toe dagen dat we niks kunnen doen ivm het hoge water. Stop er nu mee, ga ff eten groeten aan iedereen die ik ken en tot later doei doei!!!!!!

  • 03 Februari 2009 - 10:37

    Gerolf & Agnes:

    Snik snik, jammel... Dan in maart maar een feestje maatje....! Maar volgens ons vermaak jij je daar uitstekend.. Veel plezier nog dan en de groetjes aan Gusti.

    Tot mails.

  • 03 Februari 2009 - 10:45

    Marijke:

    Dus toch nog een maandje daar.. Geloof er geen reet van dat je dat jammer vind hoor! Geniet er nog van, lekker ite en we spreken mekaar snel weer!

  • 03 Februari 2009 - 12:25

    Eddy En Marleen:

    ja jongen, dat is ff slikken natuurlijk. in dat geval wordt het dan september of oktober! afspraak in de laatste stuiver! groetjes en hou de plu in de aanslag.

  • 03 Februari 2009 - 14:05

    Marnanda.:

    Gelukkig is de maand februari kort. Maar nu kan je de marenga goed oefenen hahaha. Want ben erg benieuw. Maar het gaat het niet worden voor de lemsterweek.

    Hier gaat alles goed.
    Buikje groeit al aardig.

    Geniet nog maar even van die maandje langer da.

    Tot snel in koud nederland

    x marnanda

  • 03 Februari 2009 - 14:34

    Jikke En Xanne:

    Hey Sjoerd!

    Wel lekker hè dat je nog een maandje langer mag!
    Al beginnen zijn er velen hier in Lemmer die jou graag terug zien komen volgens mij hoor!
    Vorig weekend was ik ook weer eens in de stuiver, en dan moet ik toch zeggen dat er 'iets' niet klopt! Hahahah...
    Veel plezier nog daar! Tot kiekus!
    X Jikke en Xanne

  • 03 Februari 2009 - 15:44

    Jan Annamarie:

    toppertje,een maandje langer.hebben wij ook wat langer de tyd om nog een ticket te regelen.
    met annamarie gaat het ook weer stukken beter. de bekeuring van het roken is ook onderweg het is maar dat je het weet.groetjes daar ook aan gustini en tot later.

  • 03 Februari 2009 - 16:11

    San En Ton:

    Wat lees ik hieronder,geef je een feestje als je terugkomt? Nou dan houden we ons aanbevolen natuurlijk hé!!! Enne niet blijven uitstellen hoor,dalijk willen ze je houden tot na de Lemsterweek haha.

    Tot het volgende bericht maar weer x x x

  • 03 Februari 2009 - 16:12

    San (weer):

    Doe maar hierboven,staat zo raar als ik het teruglees mwaha x

  • 04 Februari 2009 - 19:14

    Fam Verhoeff:

    Hallo Sjoerd

    Jullie regen daar wij hier sneeuw.
    Lekker nog een maandje erbij voor je het weet is het weer voorbij en zit je weer op een kruk in de stuiver.

    Groetjes Anja.

  • 06 Februari 2009 - 08:08

    Gerda:

    Hey Sjoerd, lekker man dat je een maandje langer kan blijven, maar we missen je inderdaad wel hoor hier dus niet nog een maand erbij aan plakken. Je komt wel in de lente weer terug, mazzelp.k. Weer mooi weer! xxx Gerda

  • 10 Februari 2009 - 18:33

    Andre:

    Je heb wel precies de goeie winter uitgekozen, vandaag weer bar en boos, geen technisch weertje.Groeten aan Mike en die drie ethiopers van je.

  • 12 Februari 2009 - 11:38

    Bauke Tamminga:

    net unwennig wurde.hoi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Nu anderhalf jaar naar Bangladesh, verspreid over 4 periodes

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 12 Augustus 2015

project Dhaka

15 November 2008 - 26 Maart 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

2e keer indonesie

Landen bezocht: