ok op verzoek weer een nieuw verhaaltje - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu ok op verzoek weer een nieuw verhaaltje - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

ok op verzoek weer een nieuw verhaaltje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

08 Maart 2009 | Indonesië, Batavia

zo hier weer een kleine update uit het verre oosten!!!! Het duurt nog wel ff voor deze jongen weer thuis komt ze willen me hier nog niet kwijt!!!! 26 mrt is het project afgelopen en gaat Mike terug naar Nederland, maar omdat onze boten hier verkocht zijn aan een aannemer moet ik hier nog een tijdje blijven om die mensen ook op te leiden weet niet hoe lang dat hoor ik hoop ik deze week.En Mike en ik moeten donderdag of vrijdag naar Singapore, dat komt omdat onze visums al 2x verlengd zijn ofzo en dan moet je het land uit. ach ja ben ik daar ook eens geweest, word wel lastig met roken hoorde ik want het schijnt dat je daar nergens mag roken. met het werk gaat alles prima de mannen redden het al aardig zonder ons dus onze dagen zijn niet zo zwaar meer zeg maar nou en verder weinig mee gemaakt hier, erg warm af en toe nog een stort buitje, het is hier zo dat de mussen van het dak vallen door de warmte of door de regen!!! en bem aan de erwten soep geweest hier maar er gaat niks boven de SNERT van MEM!!!!!! nou stop nu weer groeten, ook van Gusti en Mike natuurlijk en tot later

  • 08 Maart 2009 - 09:23

    Gerda:

    Hey pop,

    Ik hoop dat we je toch wel weer zien hier in Lemmer, anders moeten we maar bij jou op bezoek komen. Goed dat je het nog steeds zo naar je zin hebt, we missen je wel hoor. Groetjes fam. Schutz en groetjes daar!!!

  • 08 Maart 2009 - 09:39

    Gerolf & Agnes:

    Ja, weinig nieuws. Ook van deze kant, maar dat komt denk ik ook omdat we net op hyves zaten te kwekken. Erwtensoep met 30 graden lijkt mij trouwens niet echt mjammie mjammie... Groetjes aan Gusti en we wachten in spanning af.....

  • 08 Maart 2009 - 10:36

    Ben Visser:

    nou leuk dat alles goed gaat daar en blijf er nog maar een poosje het bevalt ons prima zo groetjes van vriend ben

  • 08 Maart 2009 - 10:58

    Tako:

    Hee stiffie jij houdt het maar lang vol hoor. Have fun en zie je vanzelf wel weer opduiken in de Stuiver.

  • 08 Maart 2009 - 16:09

    Hans:

    heb je id om daar te blijven ? het gaat je goed maatje!!!

  • 08 Maart 2009 - 17:01

    Jikke :

    Hey,
    nou in ieder geval blij dat je het nog steeds naar je zin hebt daar.
    Veel succes nog daar!
    Groetjes en knuffels Jikke en Xanne

  • 12 Maart 2009 - 08:07

    Cora En Cor:

    Hallo,
    Ik lees je mag even Blijven en gelijk heb je
    Jammer dat jou vader niet zover van huis durft,dan had hij ook even kunnen kijken waar z'n zoon uithangt.

    Groetjes ook aan gusti en veel plezier en werk ze
    P.S. horen we nog even lang je blijft

  • 13 Maart 2009 - 20:37

    Andre:

    Heb een foto van jullie in een of ander bondblaadje gezien, het lijkt mij dat jullie alletwee weinig doen. Het zal wel saai zijn als je weer in Nederland in de sleur mee moet doen, kom maar snel terug dan kan je je daar verdiende roepies in de economie pompen, is hard nodig.

  • 21 Maart 2009 - 21:23

    Lex:

    Hey man, al meer bekend hoe lang je nog mag blijven??? Enjoy it!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Nu anderhalf jaar naar Bangladesh, verspreid over 4 periodes

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 12 Augustus 2015

project Dhaka

15 November 2008 - 26 Maart 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

2e keer indonesie

Landen bezocht: