was ff stil hier maar ben er weer - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu was ff stil hier maar ben er weer - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

was ff stil hier maar ben er weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

19 Februari 2009 | Indonesië, Batavia

hee hallo ben ik weer, was ff stil hier druk druk druk, maar heb nu weer ff tijd, alles prima hier, was deze week erg WARM, ja beetje lullig als jullie dat lezen maar het is niet anders, weinig regen gehad de laatste dagen en ik ben nu echt bruin aan het worden ipv rood!!!! Is soms tussen de middag niet te harden in de zon, en weinig schaduw als hij recht boven je staat.Met werk ook alles goed, hoop beleefd hier, als je hier nl op het spoor moet staan met een kraan om wat te baggeren bel je gewoon de indonesische spoorwegen en dan komt de trein gewoon niet!!!!En als ze 20 ltr hydroliek olie moeten vervangen willen ze die oude olie gewoon overboord gooien, en als je daar wat van zegt kijken ze je aan van waar heeft hij het over dat doen we altijd!!! nou ja verder gaat alles zijn gangetje, met de opleiding gaat het ook goed, zit zelf niet veel meer op een boot, alleen opstarten is met de mannen wel een probleem, we beginnen hier om 8 uur maar dan komen ze 08.10 aan op de brommer, dan moet er nog koffie gedronken worden en ff een ontbijtje dus dan weten jullie het wel. Nou ik stop er weer mee, groeten daar ook van Gusti en Mike en tot later

• 19 Februari 2009 - 10:58

Marijke:

Hahaha, ze zijn dus bekend met het Lemster kwartiertje!
    Fijn om wat van je te horen, en je bent dus al vies vet brún, lekker man! Hier net nog weer sneeuw gehad, wereld van verschil dus!

Nou, groetjes maar weer terug!
    Baaaaaaaaaaaj

• 19 Februari 2009 - 11:00

Jikke En Xanne:

Haha... Dat moeten ze hier eens proberen bij de spoorwegen!
    Staat heel Nederland op zijn kop!
    Blij dat het goed met je gaat. Hier regent het, en dat wordt afgewisseld met sneeuw! Lekker weer dus (NOT)
    Ach en wat die mannen betreft: Stressen kun je hier in Nederland wel weer doen...
    Hou je haaks!
    Kus Jikke en Xanne

• 19 Februari 2009 - 12:20

Gerolf & Agnes:

Da's inderdaad alweer een tijdje geleden. Zo te lezen en te horen vermaak jij je daar nog steeds prima. Maaruh, alles goed en aardig, als je maar wel zorgt dat je voor 6 juni terug bent, want dan moet je namelijk "weer" op vakantie maatje...! Veel plezier nog daar en de groetjes aan je, zoals jij het zelf noemt, "Prinsesje" en werk ze tussendoor ook nog maar even dan ...

Groetjes uit regenachtig Lemmer.

• 19 Februari 2009 - 17:10

Annamarie En Jan:

beetje vakantie vieren is ook niet verkeerd toch.
    gr van ons.

• 19 Februari 2009 - 19:20

Marjan:

ha die Sjoerd,
    leuk dat je er zo naar je zin hebt!(gehoord van Rijkes natuurlijk.)
    groetjes van Marjan S

• 20 Februari 2009 - 15:11

Cora En Cor:

Hallo jongen,

Dat is wat anders als hard werken hier in nederland, maar maak je niet druk om dat die indonesiers zo rustig aan doen verdienen ook iets minder, als bij ons.

Blij dat het goed met je gaat hou je taai.

Groetjes uit koud nederland.

• 21 Februari 2009 - 05:56

Gerda:

Hey poppie,

goed om te horen dat je het naar je zin hebt. En het werken is maar bijzaak toch? Hier is het inderdaad koud en regenachtig, wat het weer betreft ruil ik graag met je. Verder rustig hier, Dennie kan bijna lopen en de andere kleine zet de groeispurt erin. Have funn, groetjes Gerda

• 06 Maart 2009 - 14:37

Gerolf & Agnes:

We zijn eigenlijk ook wel weer eens toe aan een nieuw verhaal....