Weer berich uit indonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu Weer berich uit indonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

Weer berich uit indonesie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

26 Januari 2009 | Indonesië, Batavia

Zo hier weer een berichtje van mij, was wat stil van deze kant maar dat was omdat ik wat ziek ben geweest, had een bacteriele infectie in de longen, maar geen paniek ik leef nog en de infectie is weg, ben in een ziekenhuis geweest hier, op zondag, ze hebben rontgen foto's van mijn longen gemaakt, bloed afgenomen, speeksel onderzocht, en dat alles voor nog geen 100 euro koopje toch? nee nou ff serieus gaat nu weer helemaal prima, had een prima prive verpleegster die heeft me ook goed verzorgd. En we hebben onze eerste echte banjir (overstromingen) gehad,verder zijn verleden week dinsdag 2 nieuwe schuifboten uit nederland aan gekomen, die zijn officieel door staatssecretaris Huizinga overgedragen aan de gouverneur van Jakarta. Maar van dat gebeuren hebben wij weinig mee gekregen hoor, ja er zijn ook mensen die moeten gewoon werken, nou verder weinig nieuws, ja vandaag maandag 26 jan zijn we vrij omdat het chinees nieuwjaar is, dus mensen in lemmer als jullie ye zien wens hem ff gelukkig nieuwjaar van mij. verder geen nieuws dus stop nu groetjes en tot later

• 26 Januari 2009 - 08:37

Gerolf & Agnes:

Nou, dan ben je in ieder geval niet nog een keer opgelicht...ennuh nogmaals; Gelukkig nieuwjaar dan !!

Groetjes ût de Lemmer..

• 26 Januari 2009 - 08:38

Marijke:

Olaaaaa skatsje!

Ik ben blij dat je weer helemaal fit bent, heb je daar ook iets als ziektewet?? Of had je nog geen dagen opgebouwd, hihi.
    Hier ook een ziekenboeg, Femmes is beetje half, maar met een dekentje op de bank, lekker bakje thee en huisje boompje beestje op tv gaat het al een stuk beter!
    Al simmelachtig voor vrijdag??
    Dikke tut van je sussie!

• 26 Januari 2009 - 09:22

Jikke En Xanne:

Blij dat het weer goed met je gaat!
    En ja nog maar weer een gelukkig nieuw jaar dan!

Kus Jikke en Xanne

• 26 Januari 2009 - 10:35

Eddy En Marleen:

gelukkig ben je weer op de been, want ziek zijn zo ver van huis is ook niet alles hé?
    wens iedereen ginder een gelukkig nieuwjaar, dan ben je nog wel ff bezig!
    tot schrijfs!

• 26 Januari 2009 - 19:24

Roelof De Haan :

als je je maar niet verslikt hebt in een sukerbole? grapje groetjes..........................

• 27 Januari 2009 - 06:26

Gerda:

Hoi poppie,

Ben blij dat alles weer goed met je gaat. Is het al bekend wanneer je weer terug komt dan?
    Hier ook nieuws aan het front, Dennie krijgt er een broertje of zusje bij! Dus voel me ook niet helemaal top (misselijk) maar dat is een gezonde "ziekte".

xxx Gerd

• 29 Januari 2009 - 19:09

Andre:

Het is hier gewoon nog koud, echt winters weer.Ben nog gewoon aan het werk, loterij was weer niks. Groeten aan je collega. Mis je de hollandse kaas al een beetje??

• 30 Januari 2009 - 06:28

Agnes & Gerolf:

Hey maatje.. Namens ons gefeliciteerd met je verjaardag en uiteraard nog vele jaren in een blakende gezondheid.. ! Tot over een week of vier...?!?!?

Groetjes

• 30 Januari 2009 - 07:29

Hans En Manuela:

GEFELICITEERD!!!!!!!!

een hele fijne dag,laat je verwennen...tja dat kan als je bijna "miljonair" bent ;) en geniet ervan!!
    groetjes uit het mooie maar koude west-friesland!

• 30 Januari 2009 - 11:12

Happy:

Birthday

• 31 Januari 2009 - 08:23

Cora En Cor:

Hallo

Nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en hoop nog vele gezonde reislustige jaren. Alles oke daar en denk om je gezondheid.
    Werk ze en veel plezier

Cora en Cor

• 31 Januari 2009 - 19:15

San En Ton:

Zit ff je bericht te lezen en ik geloof dat ik wat vergeten ben,nog van harte gefeliciteerd hé oudje,wanneer ga je weer richting Friesland?
    Groetjes en kus (nou ja van mij dan hé,Ton waagt zich daar nie aan en denk dat jij dat ook helemaal niet erg vind haha)