laatste bericht uit idonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu laatste bericht uit idonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

laatste bericht uit idonesie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

22 Maart 2009 | Indonesië, Batavia

Hou het kort vandaag maar voor wie het nog niet weten, ik kom vrijdag morgen weer in nederland, het is met die andere boten niet door gegaan dus vandaar nou verder weinig nieuws, ga nu stoppen want ben druk bezig om Gusti te troosten Gr en tot volgende week

• 22 Maart 2009 - 11:35

Gerda:

Hoop dat het goed gaat met Gusti, maar ben blij dat je weer lekker thuis bent. Dan komt ze hier maar snel naar toe!

XXX van ons

• 22 Maart 2009 - 11:49

Marijke:

Fijn dat je weer thuis komt! Kunnen we snel weer eens samen een hassiebassie nemen!!!!!
    Heel veel liefs voor Gusti, doe je best maar even!

• 22 Maart 2009 - 12:16

Lex:

Succes dan nog maar dat laatste weekje daar! hier zijn de mensen blij dat je weer thuis komt!!!

• 23 Maart 2009 - 07:44

Gerolf En Agnes:

Dan zullen wij het ook kort houden. Sterkte met het troosten en tot snel maatje....!!!

Liefs van ons.

• 23 Maart 2009 - 11:08

Roelof De Haan:

he he eindelijk word het toch weer gezellig groetjes de kip

• 26 Maart 2009 - 12:44

Eddy En Marleen:

iedereen blij dat je weer terugbent!
    wel jammer, want wij zijn sinds vandaag terug van een week friesland (leeuwarden)
    alleszins de groeten en oant sjen in lemmer!