laatste loodjes 2 - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu laatste loodjes 2 - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

laatste loodjes 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

05 November 2008 | Nederland, Lemmer

Zo ff een kleine wijziging van deze kant, vertrek datum is 14 november en we vliegen om 20.45 uur. weten jullie dat ook weer

  • 05 November 2008 - 19:40

    Roelof De Wolde:

    Sjoerd, ik wens je een hele fijne werk vakantie en kom heel en gezond weer terug.

    Roelof

  • 05 November 2008 - 20:48

    Jikke:

    Hey Sjoerd!

    Nou spannend hoor...
    Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden!
    Ik sluit me bij Roelof aan: Kom gezond en wel weer terug!

    Groetjes uit Utrecht...
    Rutger, Jikke en Xanne

  • 05 November 2008 - 23:29

    Roelof De Haan:

    Beste sjoerd vanaf deze plaats wens ik je veel succes en dat je maar gauw gezond en wel terugkomt hier in lemmer na je werkvakantie laat nog wel wat van je horen in de tussentijd groetjes roelof sukerbole...............

  • 06 November 2008 - 06:46

    Gerda:

    Hey Sjoerd, ik wens je alvast een hele goeie reis en hoop ook dat je goed terug komt maar dat is logisch natuurlijk. Geniet ervan en doe alles wat ik ook zou doen, haha...

    xxx

  • 06 November 2008 - 08:40

    Eddy En Marleen:

    allemaal wel héél spannend hé? Maak er het beste van en dan zien we jou volgend voor-of najaar terug! laat nog wat van je horen hé? groetjes

  • 06 November 2008 - 10:18

    Marijke En Femke:

    Ben je toch ook een bofferd he, heb je eindelijk een goed excuus om geen Sinterklaas te hoeven vieren!

    Als je daar toevallig telefoon hebt op je kamer zal ik je even wat links sturen, dan kan ik heel goedkoop met je bellen, heb ik toen met Robert ook gedaan, is wel leuk even nou!
    Tút van je sussie

  • 06 November 2008 - 12:42

    Linda:

    Hey Sjoerd,

    Ondanks het werken daar wens ik je heel veel plezier. Geniet van de omgeving en het land!

    Zal aan je denken.

    Tot laters.

    Groeten xxx Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Nu anderhalf jaar naar Bangladesh, verspreid over 4 periodes

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 12 Augustus 2015

project Dhaka

15 November 2008 - 26 Maart 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

2e keer indonesie

Landen bezocht: