dag 1 en 2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu dag 1 en 2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

dag 1 en 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

16 November 2008 | Indonesië, Batavia

zo de eerste 2 dagen hebben we bijna gehad, is hier lekker warm en erg vochtig maar da's wel lekker.zijn vandaag (zondag 16 november) op reis geweest door de stad maar je weet niet wat je mee maakt, verkeerstechnisch is het een chaos hier.Hebben vandaag ook de kanalen gezien die we moeten baggeren nou da's wel nodig hoor!! Vlucht is mij alles meegevallen wel een tussenstop op quala lumpur maar was wel lekker (ff peukje roken) verder weinig nieuws. Het stikt hier trouwens van de mooie vrouwen!!! heb nog geen camera gekocht dus kan ook nog geen foto's op de site zetten nou Groetjes en tot later Doei Doei

• 16 November 2008 - 09:55

Hans:

heee maatje denk jij ff aan je hart met je mooie vrouwen???
    veel plezier en baggerse!!!

• 16 November 2008 - 10:09

Leuk om al wat van je te lezen!
    We hebben gister even via Google Earth gekeken waar jullie nu precies zijn, en konden idd het kanaal zien. Mooie omgeving trouwens, als je paar dagen vrij bent moet je maar flink wat van het natuurschoon gaan bekijken, paar uurtjes rijden en je zit in de bushbush!

• 16 November 2008 - 10:12

• 16 November 2008 - 10:12

• 16 November 2008 - 10:28

Marijke:

Nou, 3 keer een reactie is wel een beetje veel van het goede ;-)

• 16 November 2008 - 11:11

Wieb En Marnanda:

fijn om te horen van je en dat je goed bent aan gekomen.
    gisteren met B1 3 -1 verloren en bij mark wezen kijken in een kots gekke wedstrijd 8-6 verloren na 4-0 achter gestaan te hebben na 12 min terug gekomen tot 5-5 bij de rust.
    groetjes en we houden contact

wieb en marnanda

• 16 November 2008 - 11:50

Memsie:

dus een goede vlucht gehad ben blij dat we al weten dat je goed aangekomen bent de stad zelf is een gekkeboel wat verkeer betreft goed uitkijken dus daar vlieg je niet zomaar op je fietsje door we houden contact gr heit en mem

• 16 November 2008 - 13:49

Tako De Jong:

Leuk even zo'n berichtje. Stift flikt het weer 1e bij het pokertoernooi. Ook je kleine nichtje nog even gesproken, want ome Sjoerd is heel ver weg. We keep in Contact.

• 16 November 2008 - 16:33

Andre:

nou ben je zeker de beste schuiver van het oostelijk halfrond, Mike telt voorlopig nog niet mee, ik zal aan je denken met me bontmuts op, groetjes

• 16 November 2008 - 18:21

Gerda:

hey hoi leuk dat je al wat van je hebt laten horen. dus lekker weer en mooie vrouwen... en wij maar denken dat je daar voor je werk bent (-
    geniet ervan! O, ja Lemmer 1 heeft gewonnen met 7-2 tegen angwirdum.

• 17 November 2008 - 08:56

Gerolf:

Dan heb ik in ieder geval een tip voor je. Koop zo snel mogelijk een camera.... Over voetbal hoeven we het even niet te hebben denk ik, dus rest mij jou eerst maar veel plezier te wensen in het altijd lastige Jakarta. Maaruh, komt die vochtigeheid nu door de lucht of door al die mooie vrouwen....

• 17 November 2008 - 09:10

Jikke:

Leuk dat je al even wat hebt geschreven!
    Je moet maar gauw een camera kopen, want ik ben wel heel benieuwd naar foto's, en ik denk met mij nog vele anderen hahaha.... Doe rustig aan en wees voorzichtig.

Groetjes Rutger Jikke en Xanne

• 17 November 2008 - 10:03

Agnes:

hoi sjoerd, ik ben blij dat je heelhuids aangekomen bent. dus de temp. bevalt je goed? nou geniet lekker en eh werk ze als je niet de vrouwen bekijkt..hahaha..ben wel benieuwd dus wacht op de foto's...liefs

• 17 November 2008 - 17:48

Mark:

nou dat was te verwachten met zoveel mensen op een plaats, maar jullie zijn er dus niet voor niets heen:) ons - lemmer 4-0 andere uitslagen bij ons heb ik nog niet wel ajax psv 4-1 maar dat wist je misschien al van de mannen gr mark

• 17 November 2008 - 18:31

Ruud:

nou mooi dat ik hoogeveen heb over genomen van je ben uitgegleden in de hondestront en zit nou met een gebroken enkel thuis kan ik m'n films eens afkijken
    veel plezier daar

• 17 November 2008 - 22:18

Marianne:

haaai, jeetje je bent er al! Zal wel mooie chaos zijn met verkeer in de stad! Hoop dat je een mooie tijd hebt daar! Geniet er van en rustig aan met de vrouwtjes!
    Groetjes Marianne

• 17 November 2008 - 23:45

Aart En Syl :p:

heeej skippie!! Mooi dat je t naar je zin hebt, ook al ben je er nog maar 2 dagen, mooie chickies nooit verkeerd ;) en lekker een weekje vrij hoorden wij hier al, mijn mamma positief nieuws gehad btw!! mooi toch!! Geniet lekker, t is je gegund (zegt aart letterlijk hier) en ik ben t er mee eens!! dikke kkussss van ons

• 18 November 2008 - 09:27

Annemarie:

hai sjoerd heb gister de eerste operatie gehad ,en krijg volgende week de uitslag of het kwaadaardig is ,spannend dus,alles moet er zowiezo uit het verschil is of ze het via de buik doen of via de schede,heb ook gevraagd als het wel kwaadaardig is,en als ze dan alles eruit halen ook alles weg is dan toen zei ze van ja,dus daar vertrouw ik dan op,maar hoop natuurlijk dat het goedaardig is..doe je rustig aan met de
    vrouwtjes..gr x mij

• 18 November 2008 - 11:49

Ans De Boer:

he mannen! fijn joh dat alles toch weer zoals altijd meezit ha ha .!!!
    er zal toch wel een dag komen dat jullie moeten WERKEN voor je geld ,nou misschien zit het morgen wel mee (woensdag)en kan er een begin gemaakt worden.het beste de groetjes ans

• 18 November 2008 - 14:43

Gerolf:

Hé maatje. Is er al bekend wanneer jullie aan het "werk" mogen...? Bevalt er prima zeker. We wachten in spanning af, want volgens mij is iedereen benieuwd naar foto's....

• 18 November 2008 - 22:03

Thea:

Ha die Sjoerd!
    We gaan je volgen in het verre Jakarta. Goed te lezen dat jullie zijn aangekomen. Ben benieuwd naar de fotoos. groeten vanuit Hoorn