nog steeds lekker hier - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu nog steeds lekker hier - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

nog steeds lekker hier

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

19 November 2008 | Indonesië, Batavia

is nu woensdag en we zijn al heel druk geweest, gister de hele middag in de rondte gereden om een mobiele kraan te vinden, nou echt waar je hebt eerder de speld in de hooiberg gevonden hier, ze hebben hier alleen kranen op rupsen. En engels spreken doen ze hier ook erg goed!!!! 90% spreekt het niet of nauwelijks, maar met de welbekende handen en voeten kom je ook een end. Zwembad is erg lekker, mike en ik zwemmen elke middag na het werk ff een half uurtje, en dan op naar de borrel, rum is hier bijna niet te krijgen maar wodka cola light smaakt ook best!!!! Gister avond in een kroegje geweest erg leuk en gezellig daar, gaan we vaker naar toe, de jaya pub verder geen nieuws groetjes en tot later

• 19 November 2008 - 06:54

Lex:

mooi om te horen dat je het je daar goed gaat! je gaat toch niet proberen Maarten van der Weijden te verslaan met zwemmen??? werkze en geniet ze! groeten

• 19 November 2008 - 07:02

Femke:

zzzzzxcvbnnnm,azzzzzzzxcc
    cvbnzzzzzzxccvbnmm,,.//////
    ///////////////////////asdfg
    hhjkl;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

(t giet hartstikke goed my mei, iet n heleboel ysco's, en ik wol ek swimme!)

• 19 November 2008 - 07:05

Marijke:

Ola!
    Joh, dan ga je toch een cursus Jakartaans volgen?!
    Je hebt daar toch niet zelf gereden mag ik hopen he, als je dat zo hoort en ziet moet dat een drama zijn. Nou, geniet ervan, niet te hard switte, en lekker aan de borrel strakkies,
    baajbaajzwaajzwaaj

• 19 November 2008 - 07:07

Marijke:

Ola!
    Joh, dan ga je toch een cursus Jakartaans volgen?!
    baajbaajzwaajzwaaj

• 19 November 2008 - 07:07

Wieb:

he maatje ,

niet te veel wodka drinken he anders bagger je het zwembad uit hahaha
    hoe warm is het daar en kan je er een beetje tegen ?

groetjes uit lemmer
    wieb en marnanda

• 19 November 2008 - 07:33

Gerda:

hoi poppie, lekker hoor zo'n werkvakantie. dus ook al een leuk kroegje gevonden, jullie zijn snel met inburgen, -) werkze

• 19 November 2008 - 07:58

Agnes & Gerolf:

Dat klinkt allemaal best aangenaam. Maar ben je er nu voor je werk, of heb je gewoon vakantie.... Proost alvast, want het is daar al bijna borreltijd denk ik. Liefs van ons.

• 19 November 2008 - 08:42

Gerben:

veel plezier! hopen dat het zo leuk blijft!

• 19 November 2008 - 13:52

Eddy En Marleen:

nou, zo te horen heb je het daar lekker naar je zin! meer borrel- dan werktijd? en dan nog al die mooie meiskes, waar je het met handen en voeten moet tegen uitleggen! als daar maar geen vodden van komen haha

• 19 November 2008 - 15:21

Cor:

Hoi Sjoerd, Zoals ik het lees gaan de eerste dagen je goed af.Ben je nu eigenlijk al aan het werk of is het alleen maar genieten van het mooie weer en de omgeving?( en de mooie vrouwen) Als de weersvoorspellingen goed zitten hebben wij hier lekker sneeuw in het weekend en jij zit daar maar in het zonnetje. :-). Nog veel plezier in de kroeg

• 19 November 2008 - 16:23

Mark:

He maatje ik had maandag ook al ff geprobeerd maar dat is blijkbaar niet gelukt, als uitslagen bij ons in de kompetitie heb ik ons lemmer 4 0 en jubbega makkum 1 5 wat verrassend te noemen is.
    gr mark

• 19 November 2008 - 16:26

Mark:

dat dacht ik dus maar toch wel gelukt dus nogmaals gr

• 19 November 2008 - 22:17

Roelof De Haan:

Ik hoop dat je mijn cd ook meegenomen hebt wordt het natuurlijk helemaal genieten met die wodka natuurlijk groetjes en werk ze......

• 20 November 2008 - 17:45

Robin:

He collega's,zo te horen gaat het goed met jullie,wordt hier wel druk nu jullie weg zijn,Gerard ziek en Ruud gebroken enkel,maar genoeg over hier.Gaat het werken,daar een beetje?Sjoerd,heb je al een Indo-schatje op het oog?Nou,dit was het dan.
    Veel plezier,werkse en zie jullie volgend jaar wel.

• 20 November 2008 - 19:36

Sandra:

Nou,zo te zien vermaak je je prima daar,jammer dat je zo af en toe ook nog ff moet werken!!
    Groetjes uut Kekum x

• 21 November 2008 - 07:25

Gerolf:

Alvast een fijn weekend gewenst. Onze werkdag moet nog beginnen, maar die van jou zit er al weer op zeker... ? Nou, veel plezier met de vrouwtjes en de wodka- cola light..!

• 23 November 2008 - 08:05

Jikke:

Hey

Doe je ut een beetje rustig an daar?
    We willen je graag helemaal terug hebben hè!
    Hou je haaks!

Groetjes!

• 23 November 2008 - 16:41

Hans En Manuela:

We horen vanalles maarehhhh...hoe is het eten???

werkse....(misschien ook wel op het potje) ;-)