1e week er op zitten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu 1e week er op zitten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

1e week er op zitten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

24 November 2008 | Indonesië, Batavia

zo, de erte week hebben we gehad! niet zo veel kunnen doen maar dat mag de pret niet drukken, moesten zaterdag ook werken want de gouverneur zou om 8 uur s'morgens langs komen. dus wij om 7 uur aan het ontbijt( was erg zwaar na die vrijdag avond, ik had helemaal niet geslapen oorzaak drank en van die mooie bruine ogen, mike was wat dat betreft iets verstandiger als ik maar ja)maar wij dus om 8 uur op het werk en het werd 9 uur en 10 uur en 11 uur en 12 uur en ja hoor om half 1 kwam hij dan eindelijk( en na 10 minuten was hij ook weer weg) Verder het weekend weinig gebeurt! En vandaag (maandag) zou het dan eindelijk gebeuren dus wij waren er weer om 8 uur en er was niemand, en om 9 uur niet en om half 10 kwamen er 3 tv ploegen om te filmen, mike heeft de intervieuws voor tv gedaan en ik een kleine demonstratie op de boot!! Ha ha ha maar onze mensen kwamen pas om half 2 aan zetten! En toen waren de vrachtwagens nog niet klaar en het stort is nog niet goed ingericht dus met andere woorden weer niks kunnen doen vandaag!!!! nou dit was het over het werk. Het eten smaakt hier prima, en de temperatuur is ook geen punt, de vochtigheid valt mee alleen s'avonds word het hier erg vochtig, we hebben ook nog weinig regen gehad en wat er viel stelt niks voor zeggen ze.Heb nu zere vingers van het tikken dus laat het hierbij Doei Doei

• 24 November 2008 - 11:31

Gerolf & Agnes:

Ja ja, in dit tempo kan het dus wel juni worden voordat je weer terug in Nederland bent. Veel plezier nog en je hebt gelijk wat betreft die mooie bruine ogen, die zijn altijd nog belangrijker dan het werk... Wij hebben dit weekend sneeuw gehad en AZ heeft gewonnen van Ajax ... ghi ghi ghi..

Groetjes ut de Lemmer.

• 24 November 2008 - 11:51

Marijke & Femke:

Geniet van die mooie bruine ogen Sjoerd!! Al mag het nog zo laat worden.
    Heb je nadien nog gerelaxed in het zwembad?

Hier idd sneeuw, niet zoveel, maar we hebben wel een ieniemienie sneeuwpop gemaakt.
    En natuurlijk rooie ballonnen teruggegeven aan de ballonnenpiet, je mist wat dat betreft wel heel wat hoor! Sinterklaas zn boot is geruild voor een speedboot, later voor een koe en nu voor een kitscherig tafeltje! Zorgt hier voor heel wat spanning tijdens het Sinterklaasjournaal!

Op deze manier is werken wel erg leuk natuurlijk, of niet?
    Tút van je sussie!

• 24 November 2008 - 12:54

Tako:

Hee maatje,

Mooi dat je je een beetje vermaakt. Enne je moet je aanpassen met werk aan de heersende cultuur. Dus gewoon vakantie met een beetje inspanning. Wij nog 2 weekjes en dan zitten we bij je in de buurt in het zonnetje. STIFT

• 24 November 2008 - 15:31

Hans:

had jij bruine ogen van de drank of.......????
    maar goed , veel plezier!!!!!

• 24 November 2008 - 17:26

Eddy En Marleen:

werktempo ligt er wel heel erg hoog,dunkt me.geniet er maar van en overwerk je vooral niet!
    we zijn wel jaloers op die hoge temperaturen, wij bibberen hier al uit ons vel, maar de sneeuw maakt het wel mooi. amuseer je nog en verdrink niet in die bruine ogen hé. groetjes uit sint-job-in't goor

• 24 November 2008 - 18:00

Heit En Mem :

ha sjoerd kijk je wel uit voor die reebruine ogen ,want die keken de jager. aan bedankt voor je s m sje. hier is alles oke, heb je geen last van die vochtig heid daar en hoeveel procent is het dan. mis je het patatje ook ?groetnis en een tut fan heit en mem

• 24 November 2008 - 19:13

Andre:

Gelukkig dat je bij al die aanpassingen je werktempo gewoon als in Nederland kan blijven. Rook je nog van Nelle of ben je al aan de javaanse jongens?

• 24 November 2008 - 23:18

Roelof Dehaan:

nou ik krijg altijd ergens anders zere vingers van 1keer raden groetjes en tot gauw

• 25 November 2008 - 06:44

Gerda:

Je hebt je draai al aardig gevonden dus, lekker hoor dat warme weer hier heeft het al gevroren 's-nachts. Pas inderdaad wel op voor reebruine ogen haha, maar geniet er wel van!!! Ik heb deze week zorgverlof, Marcel is gisteren geopereerd. Hij heeft nu echt super mooie tanden... xxxxxxxx

• 26 November 2008 - 15:16

Gerolf & Agnes:

We zijn nog in afwachting van foto's. En van één in het bijzonder maatje .....!

• 26 November 2008 - 15:56

Cor:

Hallo

Ja dat met het werken van die bruine mensjes daar moet je maar aanwennen. Je hoeft je dus niet zo druk temaken en dat wordt weer wennen als we thuiskomen. Pas op voor die mooie bruine ogen. Een fotoootje van die bruine ogen en jou zou niet misstaan. Veel Plezier en werk ook een Beetje groetjes cora en cor

• 28 November 2008 - 15:18

Gerolf & Agnes:

Een fijn weekend gewenst maatje..! Maar dat gaat vast wel lukken denken wij. Nog spannende dingen beleefd daar? We zijn nog wel in afwachting van iets......maar ik bedoel Sinterklaas niet !

Groetjes.