2e week - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

2e week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

30 November 2008 | Indonesië, Batavia

Hebben week 2 ook overleefd, en jullie kunnen het geloven of niet maar vanaf donderdag ook gewoon echt aan het werk geweest, donderdag morgen was echt alles en iedereen er, ja wij keken onze ogen uit. nou verder alles prima en jongens die foto komt wel maar moet eerst iets hebben dat ik een foto uploaden kan dus vandaar dat het iets later word maar neem maar van mij aan dat ze er leuk uit ziet. Hebben Gister voor het eerst echt regen gehad, nou dan gebeurt er wat hoor. Gister is dick naar huis gegaan dus nu zijn we nog met z'n 2en van dosco, Maar heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik hier naar toe gegaan ben, en ben volgens mij ook al weer een kilo of 4 kwijt, nou ik stop nu weer maar dan weten jullie wat!! Groetjes en tot later Doei Doei

  • 30 November 2008 - 06:52

    Gerda:

    Zooo, er gebeuren maar dingen daar, haha...
    Is Sjoerd in love?
    Werkse daar in het verre land pop en voor je dieet is het ook al goed! Groetjes doei

  • 30 November 2008 - 10:20

    Agnes & Gerolf:

    Ok, nou we wachten in spanning af. Die 4 kilo die jij eraf hebt heb ik er alweer bij, ja dat heb je hè als je gestopt bent met roken...Nou maatje, veel plezier daar en werk ze. Tot mails.

  • 30 November 2008 - 15:48

    Annemarie:

    de vries

    ben blij dat je het na je zin hebt,maar die 4 kilo gewichtverlies komt vast niet van het eten of drinken,wat zal jij een conditie krijgen.ha ha ha ha

  • 30 November 2008 - 17:51

    A3:

    Heu Sjoerd
    mooi dat alles goei giet veel plezier (maar dat lukt wel volgens mij) en werkze en je weet het een goeie haan.........

  • 01 December 2008 - 09:16

    Gerolf:

    uhhh, heeft mooie veren.....?

  • 02 December 2008 - 10:01

    Marnanda:

    Het is fijn te horen dat alles goed gaat bij jou. Geniet ervan. Bij ons gaat ook alles goed. Druk met de verjaardagen en 5 dec. We hebben je zaterdag wel gemist hoor.Over 2 maanden doen wij alles over. Dan dansen wij de marenga hahah
    liefs Marnanda

  • 02 December 2008 - 13:54

    Henrietta:

    he hoi, lekker hoor, jij daar op werkvakantie, en je vermaakt je ook nog.
    beter!!
    leuk dat je ons op de hoogte houdt van de gebeurtenissen, blijf je volgen...(stalken) hihi

    kus

  • 02 December 2008 - 15:10

    Jan:

    hallo.het is hier vandaag klote weer vanmorgen ging het wel maar nu is het hier weer winter.dus wat het weer betreft mis jij niks.heb jij nog wel shag genoeg of ben jij al gestopt anders moet je het zeggen dan sturen we wat op. en die vier kilo eerst zien en dan geloven.doe jij gustini de groetjes ff van ons.later.

  • 02 December 2008 - 19:09

    Andre:

    Wel grappig dat uitgerekend jij die in het kader van ontwikkelingshulp naar Noord Holland kwam, nu zelf aan ontwikkelingshulp doet. Groeten aan je maatje.P.S. het is hier bok en bok koud.

  • 03 December 2008 - 09:13

    Marijke:

    Ola grote broer!
    Gaat dat zo snel met die kilo's daaro?? Dan zal ik snel een last minute boeken denk ik!
    Wat gebeurt er dan Sjoerd, als er regen valt??Word je erg nat? ;-p
    Heeft Sinterklaas je geen camera gebracht? jammer hoor, ben nu wel heeeeeel benieuwd naar foto's!
    Nou, ik wacht op je volgende bericht, dikke tut!

  • 03 December 2008 - 19:12

    Jan:

    als dat inderdaad zo is met die kilo:s dan ga ik met jou mee marijke.ik geloof er niks van haha.

  • 03 December 2008 - 19:14

    Jan :

    we gaan ff pokeren kom jij ook?

  • 04 December 2008 - 09:20

    Gerolf:

    Is dit sluikreclame ...?

  • 05 December 2008 - 09:53

    Gerolf & Agnes:

    Hey maatje. Je mist wel wat hoor. Sinterklaas in het land en al zijn Pieten gooien hier massaal met pepernoten, we zullen wat voor je bewaren! Verloopt voor jou alles nog een beetje naar wens daar ? We zijn in afwachting van het verslag van week 3....

    Groetjes en een fijn weekend !

  • 05 December 2008 - 10:22

    Sint En Piet:

    hier in lemmer is het weer vies,maar jij zit er volgens mij er warmpjes bij meneer de vries ,hoe dan ook het ga je verder goed mijn vrind hopenlijk loopt daar ook een goede sint die je wat lekkers geeft en je misschien van allerlei kuren geneest gr de sint

  • 05 December 2008 - 13:31

    Gerolf:

    Volgens mij heeft hij al wat lekkers gekregen, al was dat alleen wel ver voor Sinterklaas ghi ghi ghi...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Nu anderhalf jaar naar Bangladesh, verspreid over 4 periodes

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 12 Augustus 2015

project Dhaka

15 November 2008 - 26 Maart 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

2e keer indonesie

Landen bezocht: