weer een week voorbij - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu weer een week voorbij - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

weer een week voorbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

05 December 2008 | Indonesië, Batavia

hallo Nederland (en Belgie uiteraard)!!!! Hoe is het bij jullie?? Hier alles prima, hebben weekend, lang weekend omdat ze maandag nationale geit slacht dag hebben ofzo, nee ff serieus is een offerdag voor een of andere Mohamed
Dus wij voor straf ook maar vrij dan. Afgelopen week ging alles goed, zijn lekker aan het werk geweest was s'ochtends vrij warm en s'middags wat regen, begin al redelijk een kleurtje te krijgen maar kan niet tegen Mike op, die valt hier al bijna niet meer op.Verder alles naar het zin, eten is prima,ga dit weekend naar Bandung of Bogor, en misschien wel naar beide, weet niet of het wat is maar Jakarta heb ik nu ook wel een beetje gezien, ( ja officieel nog niet eens voor 80% maar alles is het zelfde en overal dezelfde drukte) Voor de rokers onder ons dit is het paradijs pakje marlboro kost hier 0,70 euro Verder geen nieuws, jullie krijgen de groeten van Gusti ( ja die met die mooie ogen) en spreek jullie later Doei Doei

  • 05 December 2008 - 13:24

    Hans:

    dag maatje dus je gaat maandag met gusti aan de geit het gaat je goed......bhèèèèè
    en fijne sinterklaas


  • 05 December 2008 - 13:29

    Gerolf & Agnes:

    Wel spannend, voor wie offeren ze Mohammed op dan ? Doe de groeten terug en veel plezier in het altijd lastige Bandung of Bogor... Aan een lang weekend ben je volgens mij ook wel toe na al dat harde werken...

    Groetjes uit het rustige en koude Lemmer.

  • 05 December 2008 - 14:59

    Eddy En Marleen:

    sjoerd, die gusti....die heeft toch geen geite-ogen?! want dan staat de pupil wel andersom!
    wij zullen hier geen bruin kleurtje krijgen hoor, in onze belgische ardennen zijn de skipistes open en ligt er 40 cm sneeuw. ik blijf dus maar in vlaanderen want ik ben geen berggeit (en bruine ogen heb ik ook al niet, haha)
    de groetjes!

  • 05 December 2008 - 17:03

    Mark:

    he maatje een lang weekend is nooit verkeerd he! hier niet echt lekker weer dus is het maar de vraag of het morgen doorgaat tegen bolsward. het stoppen met roken zal daar dus wel niets worden, zou een p;aradijs wezen voor h.h. :) gr mark

  • 05 December 2008 - 18:04

    Gerda:

    Spannend zo'n offerdag, maar jij hebt lekker lang weekend. Hier zijn we druk in to de sinterklaas en zwarte piet erg leuk ook. Dennie heeft alleen wel alle pepernoten voor zich zelf gehouden dus dat wordt niets meer voor jou. Veel plezier en groetjes terug aan de bruine oogjes.

  • 06 December 2008 - 09:31

    Roelof:

    hopenlijk dat je sneller kan draven dan die geiten,want je weet het maar nooit met die indonesiers

  • 06 December 2008 - 21:08

    A3:

    Soré Sjoerd nou dan zullen die geiten de bokkepruik wel op hebben.......
    nog ff een geit(n)ig gedichtje,
    Ik zit mij voor het vensterraam
    stierlijk te vervelen,
    ik wou dat ik twee geitjes was
    dan kon ik samen spelen
    nou groetjes maar weer
    selamat tinggal

  • 09 December 2008 - 08:24

    Jikke:

    Lekker toch?! Zo'n extra dagje vrij?
    Kun je meer van de omgeving verkennen.
    Hier gaat alles goed!
    Ik ben inmiddels ook weer aan het werk.
    Wel wennen hoor... Ik heb sinds februari niet meer gewerkt, dus poeh...
    Ik werk in de uren dat Rutger vrij is, dan hoeft de kleine niet naar de opvang. Wel lekker even, wat afleiding.
    Ik ben blij dat het met jou ook goed gaat... Maar uh... Niet teveel roken he...
    Rutger en ik zijn ook gestopt.

    Dikke knuffel!

  • 10 December 2008 - 17:01

    Cora En Cor:

    De naam weten we nu maar ja denk om die bruine ogen.
    Hoe was bogor en eventueel bandung veel plezier jongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Nu anderhalf jaar naar Bangladesh, verspreid over 4 periodes

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 12 Augustus 2015

project Dhaka

15 November 2008 - 26 Maart 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

2e keer indonesie

Landen bezocht: