weer een nieuwtje vanuit hier - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu weer een nieuwtje vanuit hier - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

weer een nieuwtje vanuit hier

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

12 December 2008 | Indonesië, Batavia

Hier alles weer prima, hebben de 1e 250 mtr sloot schoon, gisteravond de boot uit het water getild en na een paar bruggen er weer ingelegd, konden niet onder de bruggen door omdat het hier iets anders is met de kabels en leidingen als in nederland, in ned ligt alles in de vaste bodem, en hier hangt alles boven water of op de waterlijn, dus je kan niet overal onderdoor. Verder alles prima, Bogur en Bandung is het beide niet geworden, ben in de stad gebleven, maar heb camera gekocht en ben in de oude stad geweest, waar de nederlanders zaten, heb nog een ophaal brug gezien, en heb maandag een prive tour gehad in een museum, was officieel dicht ivm feestdag maar voor 5 euro doen ze hier een hoop voor je!!!Hebben met kerst anderhalve week vrij en dan ga ik eerst 2 dagen naar yokyakarta naar de burubudur (of hoe die ook mag heten) dat is een boedistische tempel,en daarna een week naar Bali verder geen nieuws gr en tot later

• 12 December 2008 - 10:07

Gerolf & Agnes:

Zo zo, dat zijn mooie vooruitzichten maatje. Zo zie je nog eens wat van de wereld. Nu je een camera hebt zijn wij toch benieuwd wat week 5 brengt.... Een goed weekend en veel plezier met Gusti..

De groetjes uit koud en sfeervol Lemmer

• 12 December 2008 - 13:01

Jan :

zozo,maatje dat is het echte werk hoor ik wel ze zeggen dat het daar erg mooi is op bali. ga jij alleen? aart zegt hallo.ja wij hebben vandaag ook feest in lemmer,we hebben een wintermarkt vandaar erg gezellig.gr van ons.

• 12 December 2008 - 17:47

Roelof Sukerbole:

leuk sjoerd dat je weer een bericht stuurt hier in lemmer is alles goed alleen ik en de kids hebben de griep iets wat ze daar ook wel gauw hebben denk ik nu ik hoop dat je daar een fijne kerst hebt en we horen het verder nog wel van je gr roelof

• 12 December 2008 - 18:25

Gerda:

Whow Bali, dat is een mooi vooruitzicht. Hier is het erg koud, en de kerstboom is weer van zolder gehaald. Verder weinig nieuws. Ben blij dat je het naar je zin hebt, is alweer een maand voorbij voor je. Ben wel erg benieuwd naar Gusti hoor! Later en een dikke x van ons

• 14 December 2008 - 10:43

Cora En Cor:

jammer dat je niet in bogor bent geweest daar kun je nog veel meer van die hollanders zien.
    Nou tot horens en werk ze en veel plezier.

• 14 December 2008 - 15:45

Andre:

Ik geloof pas dat je daar echt werkt als ik de foto's ervan gezien heb, ik moet nog een weekje voor het kerstgebeuren, goetjes

• 14 December 2008 - 21:16

Marijke:

Vraag je even aan Gusti of die dan onze tickets betaald?? Dan willen wij met kerst ook wel naar Bali, of de Burubudur bekieken!
    Ben heeel benieuwd naar je foto's hoor, en ben absoluut niet de enige zo te zien, haha.
    Sjonge man, je hebt hier wat gemist! Femke heeft geskeetst, op kunstijs!! Was zo grappig, op de kerstmarkt, en "Ik hoef dit net te learen, ik ken t ommers al!"
    Zing je donderdag in gedachten even Appy Furbday voor der??
    Maak nog maar lekker vaak gebruik van die 5 euro, zo zie je nog eens wat!

Hey, dikke tút van je sussie!

• 15 December 2008 - 13:28

Sjoerd De Vries:

sorry makkie dat zit er niet in, je moet het toch zelf betalen, maar ze heeft jouw foto en femke al wel gezien

• 15 December 2008 - 19:15

Lex:

Hadie Sjoerd, ben je de handleiding van de camera nog aan het vertalen uit het indonesisch??? hebben ze je inmiddels al een beetje van de taal geleerd of ga jij ze fries leren??? Rustig aan doen daar en de groeten!

• 16 December 2008 - 22:20

Jacob Jan Van Lune:

groetjes uit die mooie noordoostpolder. en fijne kerstdagen. en niet te veel wippen
    :P

• 17 December 2008 - 10:42

Gerolf:

Weet je dat " Swaffelen " het woord van het jaar is geworden in Nederland. Dit wilde ik je uiteraard niet onthouden... Doe er je voordeel mee maatje !!