bijna vakantie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu bijna vakantie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sjoerd Vries - WaarBenJij.nu

bijna vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

19 December 2008 | Indonesië, Batavia

zo, weer een berichtje uit indonesie, hier alles nog steeds prima, hebben nu weekend en dan volgende week 3 dagen werken en dan VAKANTIE!!!! lekker 2 dagen naar jokjakarta, en dan 8 dagen BALI, zijn jullie al jaloers??? Met het werk weer nieuwe dingen tegen gekomen, als ze hier een brug maken storten ze onder water net zo veel en soms nog meer beton als boven water. Is niet zo erg maar ja als er maar 10 cm water staat doet Sjoerd met zijn schuifbootje niet zo veel. Verder weinig nieuws, denk dat het volgende berichtje pas weer in het nieuwe jaar komt, dus wens iedereen fijne kerstdagen, en een gelukkig 2009 toe, groetjes Mike, Sjoerd & Gusti

• 19 December 2008 - 13:00

Gerolf & Agnes:

Jaloers ? Nee, uiteraard niet maatje. Wij zijn ook bijna klaar en dan op naar de Kerstborrel en dan door naar de Stuiver om daar vervolgens met een ploegje wat drinken... ( Word je al jaloers ??? ). Maar ok.. Volgens mij heb jij het voorlopig prima naar de zin en dat ook heel erg belangrijk. Ook namens ons alvast hele fijne dagen gewenst en heel veel plezier ( met Gusti nemen wij aan) op Bali en Jokoonoharta ofzo.

Liefs uit sfeervol en o zo gezellig Lemmer !

• 19 December 2008 - 15:13

Marnanda:

Hallo,

Wij hebben vandaag al vakantie gekregen 2 weken gezellig in Lemmer hahah, Fijn te horen dat alles goed gaat. Bali is echt super. uit eigen ervaring hahah. Geniet van je vakantie en zijn erg benieuwd naar je foto's en gusti??

Dikke tut marnanda

• 19 December 2008 - 17:45

Hans:

hallo daar wij wensen jullie een mooie vakantie
    je zult wel moe zijn hahahaha

• 19 December 2008 - 20:16

Lex:

OK ga jij maar lekker vakantie vieren dan ga ik dinsdag wel met mark en de mannen in de sporthal zitten...
    Geniet ervan!!!
    groeten A&A

• 19 December 2008 - 22:24

Roelof Sukerbole:

ha die sjoerd jongen alles kits hier in lemmer wel zit lekker thuis aan de borrel voorbereiding op het nieuwe jaar ze smaken hier prima nou ik zou zeggen jongen neem er daar nog een het kan nog steeds in 2008 volgend jaar zien we wel weer so long maatje gr r roelof

• 21 December 2008 - 08:07

Gerda:

Hoi poppie,

nou ik ben wel een beetje jarloers hoor... daar zijn ook wel kertsborrels haha...
    Ik heb nu twee en een halve week vakantie, ook erg lekker, genieten van Dennie en de feestdagen.
    Groetjes daar en tot volgend jaar, fijne feestdagen!!!

xxx Gerda

• 22 December 2008 - 12:47

Mark:

he maatje ik heb de winnende loten gehaald hoor! sms je 1 januari wel ff of je daar kan blijven :)een prettige vakantie en ook jullie fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst van de familie verhoeff
    groetn mark

• 22 December 2008 - 19:15

Jan En Annamarie:

ook wij wensen jou en gustini een gezond en goed 2009 toe . veel plezier op bali en tot later.

• 24 December 2008 - 20:03

Merry:

christmas

• 30 December 2008 - 17:08

Marijke:

Nogmaals, wij zijn heus niet jaloers hoor! Ook niet omdat je in je zwembroek kerst en oud en nieuw viert, en ook niet omdat je op een olifant gaat rijden, heus echt waar niet!!
    En ook niet omdat je straks zo zwart als een neger weer thuis komt, zijn we ook niet jaloers op, en de kilo's lichter? Ook niet jaloers!
    Dus!

Ik ben benieuwd te lezen hoe het gegaan is, of dat ze je net als bij de Burubudur weer hebben geprobeerd op te lichten.. Eigenlijk had Gusti daar een foto van jou moeten maken, toen je zo vriendelijk zei dat je het er niet mee eens was (zou nu een smiley doen, maar dat pakt ie niet..)

Dikke tút, ook van Femke!

• 30 December 2008 - 17:09

Marijke:

Huh, en bij Mark doet ie het wel, hoe kan dat nou..
    ;-) (even testen)

• 31 December 2008 - 09:56

Gerolf & Agnes:

Hey maatje. Hoe was het rijden op een olifant ( al weet ik nog steeds niet wie het was ghi ghi ghi ). Vanuit hier alvast de allerbesten wensen voor het nieuwe jaar, maar bovenal een heel erg gezond en liefdevol :) 2009. Groeten vanuit een ijs- en ijskoud Lemmer..

• 01 Januari 2009 - 10:36

Hans En Manuela:

ha Sjoerd!!
    de allerbeste wensen voor 2009! namens ons,ook voor Gusti en Mike!!geniet nog even van je vakantie!En dat 2009 jou jaar mag worden!!

groetjes uit hoorn!

• 01 Januari 2009 - 12:27

Cora En Cor:

Veel geluk in het nieuwe jaar van ons. hoop dat je een mooie vakantie hebt gehad in jokja en bali het is er erg mooi en lekker warm.

• 01 Januari 2009 - 13:23

Happy: